Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

teman baru ,, awek khalid ..
Aug 10, 2011 | 8/10/2011 03:41:00 PM | 0 comments


aq de sowg teman baru ,, nme dye fara ,, dye ni act awek khalid ,,
aq tenal dye pon mse uw kuar ngan khalid p bandow ,,
dye ni mang baek ,, p xnafikn la mse mule2 uw mang dye xske ngan aq coz dye ingt urn aq de 
fair ngan khalid .. then ,, ble aq xplain at dye hubungan aq n khalid xlbh dri adeq n abg 
bru dye phm ,, n sejak ary 2 la kite owg jd rapat ..
any problem aq cite ngan dye ,, dye pon cm 2 gak ..
p syg nye dye 2 dak perak .. law johor leyh la 'ronde' jumpe .. 
dye mang lawo ,, umo dye pon tue stahon dri aq ..
insyaAllah next year dye msok PLKN ,, 
dye arap angt dpt kat johor ,, 
bukn stakat jumpe aq je ,,
p plg utame skaly dye apt jumpe ngan khalid ..
owg yg plg dye syg ..
aq ske ngan dye ,, dye ni sowg yg lembot .. pnyabow ,, 
susah nk crik pompuan cm dye ..
aq arap hubungan dye ngan khalid akn kekal ..
aq pon 3ngin angt nk jumpe dye ..
mudah2 Allah ptemukn kami 1 ary t .. insyaAllah


Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie