Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

berdebat gara2 benda bodoh !
Oct 20, 2011 | 10/20/2011 09:02:00 PM | 0 comments

hari ni kelas aku tak ada paper .. so , kita orang relax la kejap ringan kan kepala sementara tunggu paper yang lain pulak ..... lepas aja hantar buku SPBT aku dengan geng2 aku ( ajiz ,, fairul ,, yaya ) lepak la together2 .. tengah syok2 lepak ni ,, seorang lelaki dari geng aku ni tiba2 boleh tanya pulak soalan yang agak memeningkan nak menjawab nya .. pulak tu yang menjawab soalan tu si yaya ,, dia 2 da la jenis tidak tahu mengalah .. asyik nak meeeeenang aja .. aduh ! pening betul kepala aku dengan dia orang ni ,, mula la kes debat berdebat .. kalau nak di ikutkan ,, benda pertama yang dia orang cerita pasal taksub2 dengan PEKIDA la ,, LINE7 la .. hangen jugak la aku di buat nya denga dia orang ni .. last2 si fairul naik bosan ,, dia tanya pulak dekat yaya ,,' ko percaya tak naga tu wujud ?? aku tak percaya naga tu wujud ' .. 'asal pulak tak percaya ,, kalau tak wujud macam mana naga boleh wujud dekat China dulu ?? macam gajah jugak ,, dekat Thailand dia orang taksub dengan gajah ' .. 'otak kau naga tu tak wujud '.. ajis yang dari tadi diam tiba2 masuk line .. haiii .. ikut kan hati ,, nak aja aku hentak meja tu biar dia orang diam .. tapi tak baik la pulak kan .. da penat berdebat .. dua2 diam ,,, tiba2 si ajis ni boleh pulak tanya soalan macam nak mintak penampar aku ,, tahu tak soalan apa dia tanya ?? ' kau tahu tak macam mana orang boleh jadi orang ??' mula2 tu memang la berdekak kita orang di buat nya urn ,, tapi ,,  nyirap gak r kita orang .. fikir kita orang ni budak tadika apa kau tanya macam tu ?? mula la berdebat balik ... firstly si yaya ni la yang start balik ,, ' kepala otak kau la , da Allah nak jadi kan macam tu ,, ' .. 'bongok r kau ! ( sia2 aja kena bongok dengan aku ) .. habis tu kenapa nama kau abd aziz ??' ,, 'aku pon tak tahu kenapa nama aku abd aziz ' ,, geram tak geram urn .. 


Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie