Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

adeq aq sunat
Nov 26, 2011 | 11/26/2011 05:42:00 PM | 0 comments

ellow3 ,, hari ni adeq aku yang no.3 berkhatan taw .. hahah .. cian dye .. paz ni tak boleyh daa nak manje2 lagi .. da besar da ,, alhamdulillah ,, everything owkeyh ,, tahu tak kat mane dowang sunat ?? opss .. tsebut lak ,, hihi ,, tak tahu ea ?? tak pe tak pe ,, bia aku bagitahu kowang ,, ni tempat amek wudhuk dekat masjid jamek kg mlayu majidee ,, kalau sape dudok kat johor bahru tahu la ye .. ceh ,, itu pon nak bagi tahu ke ,, hihihik .. ape ??? adeq aku yang mane 1 ?? hurmm ,, yang baju klabu ni la adeq lelaki aku satu2 nye taw ,, anak bapak bhaii .. meh ,, aku tunjok kan reaksi2 dowang ni ..


amboi2 .. sedapnye dapat mandi aer kolam ea .. siap disiram2 agy ..


ni kat dewan ,, before majlis khatan dilakukan ,, kiteowang dijamu dengan makanan yang sedie ade .. hihiihi 


ceh !! merosak kan kamera aku aje la kau ni .. mate ko uw nak ke mane ??


cer tengok ni ,, muke bukan maen agy blagak ,,, action lebeyh .. huh ,, nyampah je laaa ..
kowang tengok je kejap lagi ,, teroz hilang dia punye 'peacee' uw .. 


pergghh .. muke lu konpiden bhaii .. padahal dalam hati cuak glew .. mulot tak abez2 terkumat kumit .. 


adeq nanges ke ?? hihi .. ni budak sebelah adeq aku .. tak tahu la dia nanges ke ape .. p dia diamm je taw ..


hambek kau ,, tengok ! .. alatan nak 'potong' .. bikin mak goyang jeee taw .. 


ha ,, kan betol pe aku cakap tadi ,, teroz hilang dia punye peacee uw .. hahahah .. tu la ,, owang da cakap ,, jangan nak dok action lebeyh .. kan da dapat ..


kepenatan menanges .. sampai rumah teroz tidow .. cian dia ,, tidow tak boleyh nak ngereng sane sini .. bagus la tu ,, kalau tak ,, tidow tah pape 'pesen' pon aku tak tahu .. 




Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie