Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

jadi budak sekolah lagi ,, yahoooo
Dec 26, 2011 | 12/26/2011 07:16:00 PM | 0 comments





alamak ,, comey nya ,, anak sape la ni eak ?? hahahahaha ,, jangan cakap aku pasan owkeyh ,, ayat tu juzt nak sedap kan aty yang tengah panasss ni aje ,, heheh .. actually ,, tengah bohsan gilew sekarang ,, tu yang update macam2 nak hilangkan tension ,, grrrrrr ..

lagi bape hari je nak jumpa tahun baru and lagi bape hari je nak naek sekolah ,, tu yang dok post pasal kelas je .. hakhakhak ,, yes ,, yes ,, yes .. dapat jumpa kengkawan lagi lepas ni ,, dapat lepas kan gian nak kacaw2 owang yang sebulan lebeyh aku tahan ,, hahah ,, tak saba la siak nak qada' kan ,, kompem jadi nottie gurl balik .. huhu ..

owang cakap tahun baru azam pon baru kan .. hurmm ,, macam mana kalau aku buat azam baru ?? memandangkan tahun depan last aku jadi budak sekolah ,, apa kata kalau aku buat azam baru jugak .. nak buat apa eak ???? urmmm ,, aha ,, apa kata aku lipat tudung sekolah .. yes ! ,, tepat sekaly ,, lalalala ,, dapat pon azam baru ,, tapi ,, boleyh ke aku buat ?? yela ,, da 4 tahun sekolah menengah ,, mana la penah aku lipat tudung ,, elak nanti masok gate geng2 aku ketawa kan je urn .. owh mannn ,, malu malu malu .. buzzzzzzzzz

 

ni la kawan baek aku ,, bukan setakat kawan baek je ,, kawan gilew2 sengal2 pon dia tetap dengan aku .. kalau jumpa dia kan ,, tak ada benda laen yang kiteowang talk2 kan selaen mengumpat ,, hushh ,, pagi2 da buat dosa .. dia geng gosip aku babe ,, kowang ada ?? tak ada kan .. so ,, tolong jelez sekarang ,, huhu ,, atoto .. budak sekolah pose dalam science lab ,, indu nya dengan lab ni ,, macam2 ragam yang aku dengan yaya buat dalam lab ni taw ,, tidur ,, makan ,, ketawa2 ,, hahaha ,, atoiii .. sayang babe dengan lab ni .. 



hohohoho ,, nampak tak .. nampak tak ?? budak paling pelik yang aku jumpa ,, lokman hakim bin abd rahman ,, kan aku da mention fullname kau ,, lantak kau la tersedak ke tak ,, ada aku kesah ?? lalalala .. owkeyh2 abaikan nama dia .. ada owang buat cerita dia bopren aku ,, euwww ,, triple choii .. dia bukan bopren aku la .. dia BFF adeq aku owkeyh ,, lagi pon ,, bukan test weyh nak ambil title 'adeq2' ni .. hahha .. dia ni selalu gadow dengan aku ,, ada je benda yang dia tak puas aty dengan aku .. salah satu bukti ,, dia sengaja bongkok kan badan sebab aku tak sama level dengan dia ,, sakit glew aty aku dia cakap macam tu ,, nak aje aku jotoz kepala dia .. grrrrrrrrrrr .. naseb baek aku pompuan ,, sowang pengawas yang tak berapa nak garang ,, tak berapa nak siyez *burlpppp*.. so ,, still lagi boleyh nak bersaba dengan budak hingusan macam ni .. hahahah .. 


nak sedap ,, byla dudok atas aku ,, see ? ,, kalau ringan uw boleyh la aku accept untuk tampong badan kau ,, but sokey sayang ,, aku terima ,, demi kau aku sanggup lakukan apa saje ,, burlppp ,, telan air liur aku ,, miracle bebeno ayat .......... superb ladies .. fuh ,, meletop gituu ,, agak2 sape yang nak isi borang ,, sila la ,, kekosongan masih banyak lagi .. ceywah .. hemboz je lebeyh .. 

ufhh .. basah tapak tangan aku menaip ,, da penat da ingat zaman2 tingkatan 4 ,, sekarang fikir macam mana nak hadapi liku2 hidup sebagai seowang budak sekolah tingkatan 5 .. serrem guwe ,, goyang habes .. huhu .. kowang semua yang da hadapi zaman2 tingkatan 5 uw tolong la share2 pengalaman dengan aku .. owkeyh .. 


Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie