Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

sofia dan salmiah
Jan 16, 2012 | 1/16/2012 01:34:00 AM | 0 comments




huh ,, agak lama jugak la aku tak update blog .. biasa la sekarang ni agak buzy sikit sebab tahun ni aku last year sekolah ,, so harap dapat memahami ye ..

owkeyh ,, hari ni aku nak post about aku dengan 'musuh' aku .. huhu .. mesti kowang tertanya tanya siapa dan kenapa bermusuh ,, betol ? kalau tak betol tak apa la ,, tiada paksaan sama sekali untuk fikir soklan semacam gitu di sini .. tapi disebab kan tujuan aku nak update pasal ni ,, so biar la aku meneruskan nya owkeyh .. aku perkenal kan la pada kowang semua ..  nampak tak budak pompuan sebelah aku tu ? haishh ,, bukan yang kecik la .. yang badan nya agak besar sikit dari aku tu laa ,, nampak tak ,, nampak tak ? bak kata sudin ' siapa tak nampak maknanya pendek umur .. tandanya nak mampoz ' .. dialog dari cerita seniman bujang lapok tuuuuu .. hihihi .. upsss ,, sowi bahasa agak kasar sikit .. sikit je tak banyak pon ..



udah udah la tu .. kali ni kita sama sama siyes pulak okweyh .. *bersemangat nak bercerita ni* .. huhu .. adik aku yang nombor 2 tu nama nya salmiah binti idrus .. ada owang kata kami berdua kembar ,,, ada yang kata aku adik dia kakak ,, alasan yang selalu memercik dalam telinga aku ni tahu apa ? dowang kata aku nampak kurang matang banding adik aku ,, adeh ! sedih kut aku rasa .. hahah ,, sedih la sangat .. salah satu lagi alasan dowang sebab dia besar dari aku .. owkeyh ,, i can eccept it .. tapi yang pasal kematangan tu ,, realiti nya memang betol .. huhu .. aku memang nampak agak kurang matang banding dengan dia .. wow ,, pengakuan drastik tanpa segan silu .. ngahhahah ..

kiteowang nak kata kan rapat tu ,, urmmm ,, rapat la jugak .. tapi rapat rapat kiteowang pon ,, kiteowang macam anjing dengan kucing ... tu kata abah la ... kiteowang selalu gaduh walaupon benda kecik kiteowang boleh besar besar kan .. kiteowang nak start gaduh senang je kalau nak detect .. mula mula kiteowang 'hu ha hu ha' dulu ,, gelak sana gelak sini ,, terkinja kinja macam kera kene belasyan .. *embusss* .. then ,, kalau da silap sikit je ,, cakar rumau pon bermula .. rawrrrrrrrrrrr .. hahaha .......... tapi tu dulu la sebelum dia tinggal kan aku untuk sambung belajar dekat kedah .. sedih sedih sedih .. but sokey la ,, mungkin ada hikmahnya dia pergi ke sana .. dia la adik ,, dia la kawan ,, dan dia jugak la musuh aku ..




fuyoo ,, 'glam kau jah !' ..  posing habis .. hakhakahak .. ni bestfriend adik aku .. tak tahu la macam mana adik aku boleh jumpa dengan budak ni .. da la hobi nya nyakit kan hati owang je ,, grrrrrrrrrrrrr .. geram geram geram .. rasa macam nak sumbat je mulut dia dengan satay tu .. haishh .. sedar tak kowang bahawa budak ni sama dengan budak yang dalam pic 'tuan tanah' uw ???? memang la sama ,, da kata pon dia .. aduh ! .. dia memang rapat sangat dengan adik aku .. huhu .. 3 tahun kawan ,, akhirnya adik aku tinggal kan dia jugak ,, *kesian kau lokman ,, tu la selalu buat adik aku tension dengan loyar buruk kau tu* ... lalalalalal



nak tahu satu rahsia tak ?? tapi jangan bagi tahu owang lain taw .. ni rahsia kita kita je ... sini sini .. datang dekat sikit .. nanti owang lain dengar .. *bisik bisik* .. masa adik aku nak berangkat ke kedah ,, si lokman bagi pic ni dekat dia .. huhu .. anjat gugurl taw bila adik tunjuk kan pic ni dekat gugurl .. euwwww ,, geleman aku dengar ,, nak bergugurl segala bagai pulak da ! .. lokman kata ' kalau kau rindu kau boleh tengok gambar aku ni ' .. ehem ehem ,, macam ada apa apa aje ni kan ? .. dalam diam ,, bukan main lagi dowang ni .. siap berindu rindu ,, jeles ni .. jeles ni .. ada tak siapa siapa yang sudi rindu kan aku .. sila angkat kening sekarang .. ngeee .. aku tak kesah kalau dowang ni berkawan serapat mana pon .. asal kan dowang tahu batas batas bergaul dengan kawan lelaki dan kawan pompuan ,, hah .. kan da jadi ustazah .. sekali sekala je apa salah nya .. kan .. kan .. kan ..




Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie