Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

thanx kawan
Mar 4, 2012 | 3/04/2012 12:37:00 AM | 1 comments


firstly ,, seperti biasa aku memberi salam walaupun lambang salam itu suda terpampam besar di atas .. so ,, tolong jawab k .. owang cakap setiap kesedihan yang hadir dalam hidup kita pasti akan didatangi kebahagiaan ,, mula nya amat sukar nak mempercayai .. tapi bila aku dah lalui nya sendiri ,, memang betul la apa yang di kata kan  .. kesedihan aku datang dengan tak semena mena dan kemudian Allah memberi aku kebahagiaan dalam satu masa .. alhamdulillah ..

sekarang ni tak semua kawan kita boleh percaya terutama sekali kawan perempuan .. aku memang seowang yang mudah percaya kan kawan ,, tapi so far alhamdulillah kawan kawan lelaki aku semuanya setia dan tidak makan kawan  .. cuma dalam ramai ramai kawan perempuan aku ,, seowang saja yang dah buat aku hilang kepercayaan pada dia .. tak sangka kan ?? kawan dari form 1 .. tapi baru sekarang dia sanggup buat macam tu dekat aku kawan baek dia sendiri .. aku betul betul tak sangka .. sumpah ,, tak sangka langsung ! bahasa kasarnya dia tu jenis kawan makan kawan la .. 

kenapa ?? kenapa selama sebulan aku ditinggalkan ,, kenapa dia layan kawan baek aku ?? sedangkan dulu mulut bukan main caci maki hamun sumpah seranah dekat kawan aku tapi kenapa sekarang mereka lain ?? seumpama mempunyai satu hubungan yang istimewa di belakang aku .. ya ,, aku tak nafikan ,, kalau dibandingkan kecantikan ,, si perempuan lagi cantik dari aku tapi tak kan semudah tu si lelaki berpaling arah ?? .. hanya perkara kecik yang boleh disettlekan ,, kenapa si lelaki nak besar besar kan ?? besar sangat ke dosa aku dekat dia ?? seperti ayat yang agak menggelikan bagi aku HATIKU IBARAT DITUSUK SEMBILU .. begitu la apa yang aku rasakan sekarang .. sakitnya ,, sangat sangat menyakitkan .. tapi aku tak nak kerana lelaki hubungan kawan sama kawan terputus di tengah jalan .. nak tak nak aku terpaksa mendiamkan diri dan berlagak seperti tak ada apa apa yang berlaku .. tapi dalam hati .. Allah je yang maha mengetahui .. 

tapi macam mana aku nak teruskan persahabatan ni kalau si lelaki dan si perempaun boleh bermesra mesra di belakang aku ?? mulanya aku agak lemah nak terima semua ni .. tapi atas nasihat kawan kawan lelaki dan perempuan ,, aku kuat kan semangat untuk terima segala apa yang terjadi .. mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku dalam hubungan aku dan si lelaki tu .. bia la masa yang menentukan ,, seperti nasihat kawan kawan lelaki aku 'KAU BIA KAN  JE PEAH .. NANTI ADA LAGI YANG TERBAEK UNTUK KAU ' .. air mata yang da lama berhenti terasa seperti ingin mengalir balik dengan kata kata tu .. terharu sesangat dengan kawan kawan aku semua .. aku bersyukur sangat sangat sebab Allah kurniakan mereka untuk aku .. mereka la kekuatan aku .. mereka juga la tempat aku mengadu .. 

*sebuah percintaan hanya la sementara jika dibandingkan dengan sebuah persahabatan*


Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie