Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

'lamaran' mu diterima
May 7, 2012 | 5/07/2012 01:38:00 AM | 0 comments


tak ku sangka tak ku duga .. aku dilamar ?? ha ,, biar betul ! macam tak percaya je ni .. huh .. mimpi ataw realiti ni ?? arghh .. pening pening pening .. baru first time kut lelaki buat aku macam ni .. mercik peluh satu badan .. heheh .. mana ada mercik .. tipu je .. ^_^  .. ekceli macam ni cerita dia .. hari ni aku pergi library dengan kawan kawan aku ,, azrin , ridhwan , samsul , farah dan tak lupa jugak my mr. A .. ingat kan nak naik motor dengan dia .. tapi hujan boleh pulak nak turun .. lebat babe ,, fuh .. nak tak nak terpaksa la naik kereta dengan kawan kawan yang lain .. hurmmm .. sedih sedih sedih .. kcukop .. tak payah nak berdramatik sangat dekat sini ..  

disebabkan hari ni hari ahad .. comfirm jumpa budak budak 1 sekolah .. memang tak ah nak jumpa dowang semua kan .. last last semua sepakat nak stay dekat tingkat 3 .. seronok kot kat situ .. senyapp je .. cuma kekite je yang ada .. huhu .. kcukop .. berbalik pada title dekat atas tu .. masa tu kan aku tengah buat revision math taw dengan farah .. kebetulan si 3 jejaka tu  sebok dengan 'aktiviti' dowang .. tinggal la aku berdua dengan farah .. times for ladies .. punya la best aku dengan farah bergosip ,, tetiba kan budak 3 owang ni pun datang ,, mulamula terdetik juga dalam hati ' apesal la budakbudak ni .. lain macam je semua' .. bila tengok my mr.A ,, dia pun pelik je aku tengok .. ishhhh .. kenapa la dengan dowang ni kan .. aku tengok farah ,, farah tengok aku ,, bila terpandangkan si samsul ,, makin buat aku terpinga pinga dengan perangai dowang .. tambahtambah dengan si farah tersengeh sengeh lagu kerang busuk .. si ridhwan pulak da macam jantan birah ,, senyum pegang pegang buku ,, konon da rajin ah tu .. and last one .. my mr .A ... dia pun sama .. berdiri belakang aku macam sengaja nak buat aku terpinga pinga .. sempat juga aku denga ayat dia 'nak bagi tak nak ?' ..

dalam hati terasa kecik hati la jugak dengan dowang sebab buat aku macam gitu .. macam aku tak boleh tahu planning dowang .. sampai la dengan tibatiba my mr.A datang sebelah melutut da hulurkan tangan dekat aku .. ha hambek kau ... cerita cintun da bermula .. aduh ! bengang malu bukan kepalang lagi da .. depan kawan kawan .. perghh .. tebal 3 inci kut muka aku dibuatnya .. 


benda ni la yang aku perasaan masa dia hulurkan tangan ... dengan berbekalkan ayat .. 'sudi tak sofia terima *****? kalau sofia sayang ***** ,, sofia ambil la duit ni' .. tak boleh nak tahan perasaan ,, aku terpaksa pandang tempat lain .. kenapa la saatsaat ni boleh terjadi ?? aduh ! .. malu memang da tak boleh nak dielakkan .. gabrah betul aku dibuatnye .. agak lama jugak aku take masa nak terima duit ,, opss bukan duit la ,, love ! hihihi ..fikirla kan .. mana aku tak tersentap dengan dia .. da la baru first time .. memang gabrah la aku .. tahu tak aksi kiteowang ni dirakam .. tak tahu la nak simpan semata ataw nak dijadikan bahan ... sabar je laa .. rakam 1 lepas tu boleh pulak budakbudak 3 owang ni nak ambil gambar .. penat kot aku menahan bengang .. lepas ni aku tak tahu la apa lagi surprise dowang nak buat ,, tunggu dan lihat je laa ..


samsul farah ridhwan

taraaa ,, budakbudak ni la yang menjadi saksi lamaran mr.A untuk aku .. bayangkan setiap handphone ada rakaman kiteowang .. geramm je .. haha .. eh lupa la nak bagitahu .. ekceli farah dengan samsul pun sekarang tengah hangit bercinta ,, huhu ... farah ikot jejak abang kesayangan dia .. ngeeee .. kowang memang the best of my fwends .. sayang kowang sesangat la .. 

dua hati menjadi satu 

p/s : this special for u .. thanx sebab terima saya .. i love you so much .. please don't break my heart ,, sorry if I'm not perfect, if I was not as beautiful as other women .. I'm not pretty like other girls .. so ,, saya harap awak boleh terima segala kekurangan yang ada pada diri saya .. 





Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie