Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

kami AZFI
Jul 30, 2012 | 7/30/2012 02:11:00 AM | 1 comments




hai you ollz. da tidur ke? haha soklan vodoz pula aku tanya. pada hari isnin bersamaan 30 julai 2012 tepat jam 1.40 pagi ni, aku nak berceloteh sikit untuk mengelakkan kebosanan yang ketara. da la tak boleh tidur. mata pun tak berapa nak mengantuk sangat. so lebih baik aku hadap laptop on youtube, on pesbuk, dan tak lupa juga, DIARI AZFI ni. huhu. you ollz nampak tak subtittle dekat atas tu? paham tak maksudnya? tak paham tak apa la. ekceli untuk menghilangkn kebosanan, aku nak cerita dekat you ollz semua tentang AZFI. kcukup. 

sebenarnya nama AZFI tu adala cantuman antara AZFAR dan SOFIA. siapa yang mencipta nama ni? hurmm semestinya azfar la yang buat. nak harapkan aku memang tak ah aku nak buat macam ni. hotak aku ni bukanla kreatif sangat bab bab macam ni. ehek. first time kut dapat cantumkan nama macam ni, huhu. jangan jelez owkeyh. hikhik. nak tahu tak. sepanjang bercinta la kan, tak pernah aku ambil gambar berdua macam ni, siyesly memang tak pernah. entah kenapa bila dengan budak ni je. pasaan malu nak amek gambar berdua tu hilang. mungkin sebab we ollz kawan da lama, so malu tu agak kurang sikit la. 

amacam, smart ak gambar we ollz dekat atas tu? owkeyh jangan tanya kenapa aku pendek. hihi. gambar ni we ollz amek masa 7/6/2012. masa tu tengah cuti sekolah. owang lain semua duduk rumah relax relax tapi we ollz dan barisan pengawas form5 semua kena datang sekolah sebab pelajar daripada jepun datang untuk buat lawatan. huhh, time owang tengah cuti time tu la dowang nak datang. haishh! geramgeram geram. kcukup.

so far, our relation makin lama makin baik. even macam macam dugaan yang datang. alhamdulillah we ollz bukan jenis cepat melatah ( amboi ayat aku ). haha. setelah bersaat saat, berminit minit, berjam jam, berhari hari, berbulan bulan, akhirnya hubungan we ollz da masuk 2 bulan. saat yang paling manis yang pernah aku rasa pada 6/5/2012 bersamaan dengan hari ahad. time dia melamar aku. huhu. until now. i can't forget this moment. memori yang sangat sangat manis bagi aku. and our first anniversary we ollz sambut dekat tanjung leman, masa ni we ollz and our geng pergi bercuti ramai ramai dekat tanjung leman. seronok boleh? rasanya tu la first time kenangan yang pernah aku cipta selama ni. makan suap menyuap. duduk berdua dua dekat buai sambil bernyanyi, ketawa ketawa. hikhikhik *ketawa gedix. he was a romantic. i love him very tight. I hope our relationship remained until the end of our life.



Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie