Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

PLKN tak dapat ?? hurmm :(
Jul 29, 2012 | 7/29/2012 01:46:00 PM | 0 comments




owhhh. aku tak dapat PLKN? tidakk!!!!!!!!! kenapa? kenapa? kenapa? kenapa aku tak dipilih menyertai program ni? sedangkan dari awal lagi aku sudah pasang angan angan dan berdoa dapat join program ni. kenapa kawan kawan aku yang semua mogok tak nak pergi boleh terpilih pula? ya Allah sedihnya dalam hati aku ni. perasaan kecewa tak pernah hilang dalam diri aku. cikgu cakap siapa yang tak dapat boleh buat permohonan. kfine. tapi ada owang cakap kalau buat permohonan tak akan dapat elaun. ufhh. macam mana ni eak? 

punya la runsing memikirkan ( perghh ayat), akhirnya aku minta pendapat abah. abah cakap mungkin belum rezeki aku sekarang. tapi apa nak di hairankan, panggilan pertama kita tak dapat. insyaAllah panggilan seterusnya akan ada senarai nama kita. kalau tak dapat juga, redakan je la. memang da ditakdirkan yang aku  tak ada rezeki buat masa sekarang ni. betul juga cakap abah. firstly kita tunggu. berserah then reda. 


Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie