Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

majlis berbuka puasa & solat hajat
Aug 12, 2012 | 8/12/2012 02:09:00 AM | 0 comments


 
semalam sekolah aku ada buat majlis berbuka puasa dan solat hajat untuk tingkatan 3 dan tingkatan 5. tak ketinggalan juga aku yang akan duduki peperiksaan SPM tak lama lagi. huhh serem meyh. owkeyh la, aku malas nk bercerita panjang, aku tau kowang pun bukannya rajin sangat nak baca kan? tak ape tak ape. sila la jamu mata kowang semua dengan gambar yang aku sediakan ni. gambar ni semua gelagat kami. 







muka muka calon SPM









motivasi sebelum berbuka puasa





bacaan yassin sementara tunggu waktu berbuka





 


ragam aku dan 'adeq' aku



hamboi~ da cute la tu



dalam dewan selepas makan malam



kelas kau jah !



cantiknya muka haziq macam tu. haha



eh2. jangan tengok. malu kite~



ehem ehem!



hamboi haziq. 2 sekali. dahsyat dahsyat



bagai pinang dibelah 4. haha



2 sahabat selamanya.



i lurve both of u







masing masing pose cara tersendiri







haha. nset yang kaler kuning kat tangan aku tu sebenarnya nset azfar.
sjeje nak plessing











setakat ni je gambar yang sempat di amek. tapi sekurang kurangnya kowang boleh tau jugak gelagat aku dan kawan-kawan aku. semua calon-calon SPM, tapi perangai,, budak form1 pun kalah taw. huhu. 




Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie