Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

raya 2010 vs 2011
Aug 5, 2012 | 8/05/2012 11:45:00 PM | 1 comments





hamboi ~ belom apa-apa lagi aku da update pasal raya. da tak sabar nak raya la katakan. huhu . alaa mana ada owang yang tak suka bila raya hampir tiba. owang gila pun suka tau. eceh!macam tau-tau je aku ni. ksudah. 

ni la gambar keluarga aku. aku anak yang sulung daripada empat owang adeq bradeq, seowang lelaki dan tiga owang perempuan. antara kitaowang bertiga ni, siapa paling comel? semestinya la aku. kan? hahah. owkeyh aku perasan. gambar ni kitaowang take masa first day hari raya. yang baju merah dekat atas tu masa raya tahun 2010. ha! merah kau. habis kalau jumpa dek lembu, mampos kitaowang disondolnya. hahah. kcukop.

yang baju kelabu tu pulak masa first day raya 2011. 'keluarga kelabu asap'. hahah. ada tak kowang nampak apa-apa perbezaan antara gambar yang atas dengan yang bawah uw? memang jelas sekali. sangat-sangat jelas. mana hilangnya abah dalam gambar baju merah tu?? yang lagi satu pulak mana perginya pompuan yang baju hitam dalam gambar baju kelabu tu?? persoalan yang bermain-main di layar minda anda semua. betul? persoalan tu akan aku jawab dengan segera. 

pertama sekali, mana hilangnya abah dalam gambar baju mera tu? owkeyh masa ni abah tengah gempak berbual dengan oll my uncles. punyala terpekik terlolong panggil, dia boleh tak nak pulak. haishh geram betul la dengan abah ni. ekceli abah tak berapa minat sangat duduk 'pose2' depan kemera ni. siyes dia memang tak suka amek gambar. 
owkeyh persoalaan pertama sudah dijawab dengan jayanya. sekarang persoalaan yang kedua. mana perginya pompuan berbaju hitam dalam gambar baju kelabu tu?? sebenarnya yang baju hitam tu makcik aku. adeq mak yang paling kecik sekali. huhu. dia tu cuma menumpang je dekat gambar baju merah tu. saje je nak tumpang populariti. haha.dua2 gambar ni bila dilihat, makcik aku dengan abah ni macam bergilir-gilir pulak. kan kan kan? hurmm. 

kalau kowang nak tahu macam ni la tiap-tiap tahun keadaan keluarga aku, keluarga 17. kenapa keluarga 17? kenapa tak 18 19 or apa-apa je la. hihi. kenapa 17 ea?? urmmm. sebab ................................. bia la ia menjadi rahsia kitaowang. ^_^ 

tahun ni alhamdulillah baju raya semuanya da siap. so, tak payah nak pening-pening kepala memikirkannya. urmmm, kadang-kadang bila kita tengok, sesetengah couple tu ada yang pakai baju raya sama-sama kan? haihh naik cemburu pulak kita dibuatnya. hikhikhik. bohongla kalau aku cakap aku tak mempunyai angan-angan macam tu. tengok kawan-kawan semua pakai baju raya sama ngan couple masing-masing, jelez tak terkata la. heeeeee. tapi apa boleh buat. belom ada rezeki nak pakai baju sama dengan si dia. dulu lain sekarang da lain. ehem2. 

sokeyh la. tak dapat tahun ni insyaAllah tahun akan datang pasti dapat pakai baju sama dengan sayang aku, muhammad azfar. huhu




Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie