Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

happy beday to you
Sep 16, 2012 | 9/16/2012 07:51:00 PM | 0 comments


hai kawan-kawan semua, rindu tak dengan aku? semestinya kan? huhu. firstly nak mintak maaf bcoz blog ni sekarang agak sukar untuk 'pos' cerita-cerita yang tak berapa nak menarik. biasala da nama pun candidate SPM. nak online pun sekarang 5050 je. line internet pun abah da potong alasannya nanti aku tak nak belajar la, sanggup bersengkang mata hadap lappy la, macam-macam la alasan dia. mak lagi la, lappy ni siap disorokkan lagi dalam bilik dia. haihh. payah betul la. da la internet dipotong, lappy pulak disorokkan. tapi atas bantuan dan belas ihsan makcik aku yang tersayang tu, dapatla aku lepaskan gian nak belek-belek blog ni. agak rindu jugak dengan blog aku yang tak berapa nak 'glam' ni. rendah diri pulak kita ni. haha. 

pejam jelik pejam jelik, azfi da masuk empat bulan. alhamdulillah. masa berjalan dengan pantas tanpa disedari. anyway, memandangkan aku ni seowang yang talkactive, so tak nak la bercakap lebih-lebih, nanti kowang semua bosan pulak, kan kan kan? kcukop. kita kembali ke alam yang nyata. HAPPY BEDAY TO YOU...... happy beday siapa pulak la ni??? nak tahu tak? nak tahu tak? ok kalau nak tahu boleh tapi mesti ikut syarat-syarat dan terma- terma yang diberi. mula-mula kowang mesti baca dengan penuh teliti. jangan baca kuat-kuat taw. lebih afdal baca dalam hati kecilmu. perghh ayat! 

wishes ni aku tujukan khas untuk muhammad azfar. eh macam kenal je mamat ni? opkosh la kenal. siapa lagi kalau bukan azfar buah hati kita uw. huhu. ekceli beday dia 950913 tapi disebabkan jarang-jarang 'balik rumah', tu yang lambat nak update. heee. tinggal dekat 'obersi' la katakan. tu yang jarang balik rumah. haha. obersi la sangat! kcukop.

to my azfar 


HAPPY BELATED BEDAY TO YOU SAYANG.
I LURVE YOU SO MUCH.
I HOPE OUR RELATION LASTS FOREVER.
MAY ALLAH BLESS AND SAVE YOU SAYANG.

saya tahu saya belum sempat bagi awak hadiah yang istimewa. but i will try to get something special for you. insyaallah. 




Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie