Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

beday boy
Oct 16, 2012 | 10/16/2012 07:38:00 PM | 0 comments


huhu. punya la suka kan dapat online hari ni. huh. setelah sekian lama aku menahan nafsu nak menaip, akhirnya dapat jugak aku melepaskannye. dengan bantuan mak cik aku yang tak berapa nak baik sangat tu, dapatla aku melempiaskan hajat dekat sini. haha. kcukup. anyway. ekceli malam ni aku nak update pasal 'abang' aku yang sowang ni ha. 15 oktober semalam beday dia. aku punya la excited bebeno nak wish dekat dia. tahu tak, pagi-pagi aku tunggu dia dekat pintu gate sekolah sebab nak wish dekat dia. huhu. tahu tak apa ayat aku?dengan nada yang tak berapa nak menjerit :
'sul, happy beday 2 you, hadiah kau nanti ok? hihi'

lepas je aku cakap macam tu kan, dia dok sengeh-sengeh lagu kerang busuk. haihh. nasib baek beday kau. kalau tak da lama aku hempuk kau tau tak, da la tak geti nak cakap terima kasih ke thanx ke. hee geram! but sokeyh. aku sebagai adik kau tak nak kurang ajar dengan abang. huhu. aku nak jadi adik yang terbaek. lalalalala. 


aku rindu masa kita bersama macam ni. kau ingat lagi tak???? jangan cakap kau da lupa k. aku backhand kau kang. k gurau. 

gambar ni pic tahun lepas la. masa tu kiteowang pergi mandi-mandi dekat starhill. samok gila wa cakap lu. k bahasa kasar. ikut perancangan yang sudah diatur, maybe lepas SPM kiteowang nak pergi mandi-mandi lagi u ollz. ada yang suggestkan nak pergi Port Dickson la. macam-macam lagi la. aku jenis yang tak berapa nak kesah sangat tempat- tempat mandi atau holiday ni. agak-agak tempat tu seronok. k jalan! hihi. k cukup. tekak tiba-tiba dilanda kemarau. semetara nak 'tutup buku' ni, aku nak bagi ayat sikit dekat abang aku ni. 

tolong denga ye terutama sekali MOHD SAMSUL MOHD JOHAN. 
 happy beday 2 you. aku sayang kau sangat-sangat k. sempena hari jadi kau ni, aku nak mintak maap ye sebab selalu buli kau, 'dush dush' bahu kau tapi kau tak pernah pun mara bila aku gurau kasar dengan kau. lagi kau suka pulak ea? . hihi. kau memang kawan dan abang yang terbaek bagi aku. kau banyak sangat layan kerenah, apa aku buat kau 'on' je. suka duka aku kau sentiasa ada. 
sayanggggggggggggggggggg kau bro. peaceee





Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie