Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

majlis graduasi tingkatan 5
Oct 24, 2012 | 10/24/2012 11:46:00 PM | 0 comments


18 sepember 2012 berlaku satu sejarah dalam hidup aku. alhamdulillah aku tercalon dalam majlis ni. batch pertama u ollz. memang meriah sangat-sangat sebab majlis ni kiteowang buat dekat New York Hotel, Johor Bahru, Malaysia. aku repeat balik, J..O..H..O..R  B..A..H..R..U, M..A..L..A..Y..S..I..A. bukan NewYork dekat Amerika bumi om putih tu ye. majlis ni djalankan dekat dewan yang bertingkat 23 nun tinggiii dalam bangunan yang berdiri megah atas tanah JB ni. gayat rasanya u ollz. biasala owang tak pernah masuk bangunan beploh-ploh tingkat. masuk aje pintu utama hotel, macam-macam perasaan yang aku rasa. perasaan yang paling mengghairahkan lagi bila naik lif. macam owang zaman batu kiteowang dibuatnya. nak katakan tak pernah jumpa lif tu nampak sangat la penipunya kan. kcukup. kowang tengok la gambar dekat bawah ni k. aku da besarkan sikit saiznya untuk kesedapan mata memandang.

1. sebelum majlis penyampaian sijil 


keadaan dalam dewan 


azrin, sofia, hafify dan wati


smartnya kawan aku ni




kami geng satu kepala 


guru-guru disiplin. tak termasuk baju hitam tu ye


teacher naqiudin @ Mr. Mark 



cikgu BI kiteowang pun nak 'glam' juga u ollz


amacam? ada gaya artis tak?


yaya. BF aku since form1.


bagai pen dengan dakwat. haha
opss. friends only. not scandal. not speacial boyfriend and not not not not whateva 

2. kedatangan V.I.P


yang tak pakai cermin mata tu Tuan Hj. Mohd Karim B. Wagiman, 
ketua PIBG


ha, wanita bertudung kelabu tu la PK HEM SMK TSNI.
Puan Rosita Manas


ketua-ketua bidang SMK TSNI 

3. on the way penyampaian sijil  




epul dan apis
epul da selamat da 


sijil da ade dekat tangan 


wah aiman, perot dengan dada ke depan dulu. haha.
jangan mara taw. aku gurau je k. wink wink wink. 
kembang kuncup hati kita dibuatnya bila azfar ( tiga dari depan ) pakai jubah tu


jangan jelez u ollz. kita pun dapat tau pakai jubah. *nampak tak kejakunanku terserlah disini.


apabila nama di mention : muhammad azfar bin mohd jeffni !!


sofia binti idrus !!
fuh, ketaq lutut 

4. selepas majlis penyampaian sijil

persembahan beberapa buah kelas


5 UM. 
oppa gangnam style u ollzzz


5 USM. 
untuk dia, hey. untuk dia, hey ~ najwa latif n sleeq


kelas azfar : 5 UPM 
jangan ada benci ~ casey


5 UTM 
sahabat ~ najwa latif ft. syam kamarul and sleeq


kelas aku : 5 UUM
hoore hoore ~ akim dan nurfarah nazirah


azfi
gambar ni mesti nak selit, kan?


piska
ni pun sama. ade je ruang dia nak selit dalam post ni


hamboi ~ boleh tahan apis. mara cik ieka kita nanti 


belon ni budak-budak kelas azfar yang bagi


kowang-kowang, tengok la niii


sebahagian daripada budak-budak kelas aku. 
guys, gud lucks 4 your exam. SPM around the corner.
i love all of you.

gambar yang ditayangkan ni cuma yang penting bagi aku je. kalau kowang semua nak tengok lagi banyak, sila tengok dalam FB aku ye. kalau rasa nak la. kalau tak nak pun tak pe. anyway. thanx sebab sudi baca post aku malam ni. 




Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie