Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

lelaki saya
Nov 17, 2012 | 11/17/2012 10:32:00 PM | 0 comments




kowangggg, mari sini mari sini *lambai-lambai tangan. aku nk showkan dekat kowang semua jejaka pujaan hatiku *gediks. kcukop. kowang semua tau kan yang mana satu muhammad azfar aku? yep, yang pakai jam tu. handsome dia kan you ollz? adik aku memang suka gila dengan gambar ni. eh-eh, ni kita punya la. tak ada sowang pompuan pun yang boleh amek dia dari kita taw. u ollz kalau nak u ollz cari la owang lain, but pliz don't take him from me. siapa berani amek dia dari kite, nanti kite dush-dush awak. k gurau.

bila tiba musim aku rindukan dia, aku akan tengok gambar ni. bila da dapat tengok gambar ni, hanya mampu tersenyum sendirian ibarat owang kurang siuman. hahaha. eh hellow, walaupun I kureng siumen, tapi azfar I tetap ada untuk I k. so, alhamdulillah... hikhikhik. aku tau pakwe-pakwe kowang semua mesti 10kali ganda lagi handsome dari my azfar ni kan? tapi aku rasa bersyukur sangat. kerana apa? kerana ustazah aku sendiri cakap, kalau nak cari pakwe/makwe ataw suami/isteri jangan cari yang handsome/cantik. selalunya ciri-ciri pasangan macam ni banyak risikonya. hurmm *ketuk dagu, betul jugak eak apa yang ustazah cakap. tapi pada aku, azfar tetap handsome dimata aku. huhu *angkat-angkat kening.



muhammad azfar bin mohd jaffni

mohon sayangi saya macam mana saya sayangi awak
mohon jangan pernah lupakan saya bila awak busy
mohom jangan tinggalkan saya bila saya perlukan awak
mohon jangan terasa bila saya marah awak
mohon pujuk saya bila saya merajuk
mohon awak jaga saya macam mana mak dan abah jaga saya
awak sanggup tak terima kekurangan dan kelemahan saya dalam hidup awak?

semoga hubungan kita kekal sampai ke akhir hayat kita
jika ditakdirkan jodoh kita bersama, saya nak awak adalah jodoh terakhir dalam hidup saya
semoga kita sama-sama tabah harungi dugaan dalam hubungan kita







Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie