Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

macam azfar? biar benar
Nov 17, 2012 | 11/17/2012 12:59:00 AM | 0 comments


Photo: wahh ribbon . overr ?? mungkin . haha

#terserlah kegedikkan ku

afdal jika kowang abaikan gambar di atas. pliz jangan komen apa-apa. by the way, aku bukan nak buka pekung di dada *ceh ayat. haha. sowi-sowi, maksud aku, aku masukkan gambar ni sebab aku nak cerita dekat kowang yang bahawasanya aku telah menerima beberapa komen tentang persamaan muka aku dengan...............................azfar la!. hatoyaii. firstly masa aku couple dengan azfar, kawan-kawan aku cakap muka kiteowang sama. what??? kowang ni biar bebenar beb. sampaaaaai la ke rumah, kata-kata dowang masih terngiang-ngiang dalam hotak aku.

lama-lama isu persamaan uw senyap begitu je sampai la petang tadi bila mak cik aku tengok gambar ni dekat FB aku. dia cakap "eh, muka kau sebiji macam azfar. aku ingatkan adik dia. siyes weyh. muka kau macam azfar la." ya rabb, betul ke apa yang dowang semua cakap? banyak-banyak hamba allah dimuka bumi ni, azfar jugak yang dipilih. aku tak tau pun yang muka kiteowang sama. arghh. sama ke tak sama ke janji dilahirkan sempurna dan cukup sifat. bettul kan? 


Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie