Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

azfi dan safar
Dec 15, 2012 | 12/15/2012 11:07:00 PM | 0 comments





hai u ollz. sementara tak masuk kerja lagi, boleh la aku berpuas-puasan dengan blog aku ni. malam ni memang boring tahap cipan *kata aiman. aku mecet azfar suruh datang rumah tapi dia tengah busy pulak. hurmm. da la rindu gegila dekat dia. terpaksa la buka laptop cocok pendrive then tengok gambar we ollz together-gether. wahh sweetnyaaaa. rasa macam terharu pun ada juga. kcukup. ekceli malam ni aku nak meng-update tentang azfi dan juga safar. aku rasa kowang pun mesti tertanya-tanya siapa safar tu, kan? sebenarnya safar tu adalah cantuman nama samsul dan farah. wooo. nama ni direka oleh kawan kiteowang, azrin dan yaya. wahh kelas kau jah! haha. agak kebingungan juga nak buat nama dowang ni. huhh, stress kiteowang dibuatnya u ollz. bila suggestkan nama ni, ada yang cakap macam nama kartun la, itu la ini la. haiii. pening pening pening. kcukup. 

bila imbau balik apa yang terjadi sepanjang tahun 2012 ni, memang tak terkira dek jari transformasi yang berlaku antara geng2 aku dan juga 7bff. yang ini couple dengan yang ini. yang itu couple dengan yang itu. haha. macam main puzzle pulak kiteowang ni. tapi seronok, daripada kawan sekepala+segila, akhirnya boleh buatkan timbul rasa suka, sayang, cinta and bla bla bla yang melebihi status KAWAN. macam tu jugak aku, azfar, farah dan samsul. kiteowang berempat mulanya memang seowang kawan. tapi tak sangka, dalam persahabatan tu timbul satu perasaan yang saaangat indah. farah couple dengan samsul, sofia couple dengan azfar. aloo cuweet. hee. bila ingat balik. ya Allah rasa macam nak putarkan balik je masa. siyestly, rindu sesangat dengan semua tu. 

banyak benda yang manis dalam hubungan kiteowang tapi paling manis sekali bila azfar 'melamar' aku dekat library pada 060512. haha. bayangkan, masa tu tengah-tengah midyear exam, dia boleh pulak buat kejutan yang memang tak pernah aku bayangkan. sayang, awak romantik sangat masa tu. thanx a lot. masa tu samsul dengan farah da couple daa. first anniversary kiteowang celebrate dekat tanjung leman. makan pun bersuap-suap. hurmm, bestnya. kcukup.


perasan tak baju kuning dekat belakang tu? iyee, itu la dia samsul satu-satunya abang kesayangan aku. dan pompuan yang depan dia pulak, itu la farah. oke yang konco-konco empat owang tu pliz ignorekan sekejap. sekejap je tak lama pun. haha. masa gambar ni, dowang belum couple lagi. still main tarik-tarik tali. maybe. huhu. ekceli farah ni adeq angkat azfar. tapi sebaya je dengan kiteowang semua cuma dalam geng-geng kiteowang, dia paling muda sekali. aku? errr, tak payah tahu la. cukup hanya ketahui tentang farah je. hihi. 

farah dengan samsul banyak mengajar aku dan azfar erti sabar dalam percintaan. kami memang sangat-sangat rapat. mana tak rapatnya kalau abang aku bercinta dengan adeq pakwe aku, hatoyaii. sampaikan ada owang yang berasa sakit hati dengan keakraban kiteowang berempat. tapi niat dihati tak pernah pun simpan nak jelezkan owang sekeliling. kalau da tu yang owang lain rasa, apa yang kiteowang boleh buat. kan? penting kiteowang tak buat salah pape pun. kan kan kan? brrrrr. kfine cukup.

di mana ada safar, di situ jugak la ada azfi. wink wink wink. kalau nak pergi memana, kiteowang tak lepas daripada empat owang. pergi library, lepak kedai mamak ~ restoran aliff marii. hahaha *restoran tak berdosa tu juga aku mention. whahah. masa yang kiteowang dekat tanjung leman tu kan, farah dengan samsul da genap dua bulan. so kiteowang empat owang anggap holiday dekat tanjung leman tu sebagai haneymoon kiteowang yang pertama. wahhh honeymoon kau! ngahaha. rasa seronok tu Allah je yang tahu. memang tak mampu aku nak luahkan. bila aku ada masalah dengan azfar, samsul owang pertama yang aku cari. so kiranya bila kiteowang ada masalah, kiteowang akan try settlekan bersama-sama tanpa campur tangan owang lain. 

ya allah. jika dia benar untukku, dekatkan la hatinya dengan hatiku. jika dia bukan milikku, damaikan la hatiku dengan ketentuanmu.

SAFAR  : 060412
AZFI : 060512











Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie