Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

the story be history
Dec 28, 2012 | 12/28/2012 12:23:00 PM | 0 comments


yihaaa~ lama juga i tak update blog ni u ollz. lama ke?? whateva. what is more important, i know u ollz semua mesti ghindu dengan i kan? haha. ghindu tak ghindu tak? hoyeahh. agak kegelian meyhh nak ber-i u i u bagai. uwekkk. since bila pula laa aku base kan diriku 'i' ni eak? owhh yaa, maybe sejak aku rasa diriku bertambah kematangannya. tu yang nak menonjol-nonjol ke-speaking-an ku. haha. matang la sangat *tangan di dada mata ke atas. huahuahua.

by the way, today i'm sooooo very happy becoz berkesempatan nak ber-update tentang itu ini. al-maklum laaa, wa da keje sekarang. so nak kerah hotak waktu penat memang tak laa. tapi facebook, laju je. ngahaha. okay, hampir mercik peluh dikepala akibat keghairahan membebel. haha. syok sendiri laa i ni. kan u ollz. yeahh. I know you want to say yes! but i don't care what u want to say. huahuahuahua *gelak besar. kembali ke dunia  nyata. THE STORY BE HISTORY. what it means? nak tahu kan? jenggg jengg jengg.



 here we go, just a few days left and 2012 will be the end. masyaAllah, sungguh terasa betapa cepatnya masa itu berlalu. di subuh hari yang nyaman ni, teringat pula waktu-waktu macam ni aku da get ready lengkap dengan pakaian sekolah, sarapan, pakai kasut then tunggu abah balik kerja depan rumah dengan dua owang adik aku. kita pergi sekolah abah hantar la awak. heheh. rasa macam baru semalam je aku masuk kelas tingkatan empat. rasa macam tadi je aku belajar dalam kelas tingkatan lima. banyak sangat kenangan yang TERcipta dan dicipta. pahit, manis, suka, duka, kecewa semua ada. alhamdulillah, i was able to face all the trials for me along 2012. ya, memang banyak sangat kenangan. even benda itu pahit untuk ditelan. itu belum lagi dicampur adukkan dengan cerita 2011. rasanya sampai subuh besok pun belum tentu tangan aku berhenti menaip. hahah. see, Allah da merancang segala-galanya dalam kehidupan kita. walaupun kadang-kala kita mengeluh, TAPI Allah tahu apa yang dirancang untuk hambanya. insyaAllah everything gonna be okay. oh ya, for my beloved class >> 4 UUM & 5 UUM, i'll miss ollz of you. thanks for everything ollz of you have done to me. mula-mula memang marah bila kawan-kawan kelas buat kita marah. tapi bila dikenang, memang best gaduh dengan budak-budak kelas. gaduh-gaduh manja je you ollz. benda itu yang akan kita sentiasa ingat. semoga ingatan itu kekal selamanya sehingga ke anak, cucu, cicit, piut, miut semua la. haha. pendek kata, biarla ia kekal sampai akhir hayat kita. amiin. insyaAllah.

kadet trafik sekolah bersedia berkhidmat untuk TSNI. alhamdulillah, tahun 2012 KTS berjaya melonjak naik 2 tangga dalam pertandingan kawad kaki bahagian NGO. banding tahun lepas, kadet aku dapat nombor lima. menangis weyhh. rasa macam sia-sia je usaha kiteowang berlatih tiap-tiap petang. tapi kiteowang tetap tak patah semangat. tahun ni kiteowang berlatih dan terus berlatih walaupun tak berjaya nak rampas title JUARA, kiteowang tetap gembira sebab dapat menaikkan nama kadet kiteowang. alhamdulillah *tadah tangan. teringat pula dulu. setiap kali berlatih kiteowang tak pernah siyest. haha. macam mana nak siyest kalau sarjan major (SM) kiteowang tak pandai nak ber-siyest. so tak heran kalau anak buah dia tak boleh nak training dengan siyest. hatoyaii.

KTS tetap di hati



gambar ni masa majlis mohon restu pelajar SPM 2012. nampak tak bagaimana situasi dalam dewan tu?? sana sini bersepah dengan pelajar-pelajar form 5. da kata pun majlis mohon restu. haha. boleh tahan ngokk juga aku ni. best gila waktu ni. masa mohon restu PMR dulu tak adalah rasa seseronok begini. apa yang seronok ea? urmm, entah la. belum dapat dikesan lagi apa yang seronoknya tu. huhu. ingatkan nak ambil semua budak kelas aku, tapi semuanya da berkeliaran di sinin sinun. nak panggil memang tak laa kan. so yang ada dalam gambar ni rezeki kowang la duduk depan camera aku. thanx to my prince, azfar becoz sudi jadi photographer aku. hahah. kesiann awak~.



barisan pengawas form 5 2012. ini la dia keluarga besar aku di sekolah. alhamdulillah~ rezeki allah kurniakan melimpah ruah. kiteowang memang seperti adik-beradik. paling penting, kiteowang semua satu kepala taw. haaa. jelez tak?? LOL ^_^. gambar ni masa jamuan pengawas dekat 11@century hotel, johor bahru. kalau tak tahu tekan keyboard tanya google okay? ini adalah gambar terakhir yang kiteowang dapat ambil. sebab masa ni je kiteowang dapat meluangkan masa selama satu hari bersama-sama. dekat sekolah tu bukan tak dapat jumpa. tapi SPM da nak dekat. so tak ada masa nak curi-curi untuk berkumpul macam ni.

2012 is the best year to ollz prefect form 5



yeahh~ graduation time. hari bersejarah dalam hidup aku. walaupun belum digelar graduated officially. ekceli, ni graduation kali kedua aku. huhu. my first graduation masa aku dapat pangkat dua dalam sijil darjah khas. wooo. darjah khas u ollz. bangga i di buatnya *bangga diri. hohoho. graduation ni pula apabila secara rasmi aku akan menamatkan pengajian sebagai pelajar tingkatan 5 di SMK tun syed nasir ismail. alhamdulillah~ berjaya juga aku menamatkan pengajian di sekolah tu selama 5 tahun.

SMK TSNI ! the best school



taraaa. inilah dia sekolah kesayangan aku. cantik tak?? semestinye. maybe sekolah aku tak macam sekolah kowang semua. sekolah ni terletak di tengah- tengah kampung yang dikelilingi oleh rumah-rumah owang. mestilah rumah owang tak kan rumah kucing pula. hadoyaii. sekolah aku semakin lama semakin besar dengan adanya bangunan baru. mana satu bangunan baru?? tu haa, yang dalam kotak besar sekali tu. besar tak sekolah aku? baik kowang cakap ye *sekadar menyedapkan hati penulis. ngahahah.

TSNI ~ 2008-2012

haa itula cerita yang aku maksudkan. cerita menjadi sejarah. sejarah sepanjang tahun 2012. di sini tercoretnya bermacam-macam kenangan dalam hidup aku sepanjang bergelar pelajar sekolah menengah. huhu. ekceli i'm not ready to leave ollz of this. but i MUST. the past can't and will not be repeated again. so let it be over. hidup mesti diteruskan dan sentiasa fikir ke depan. however, 2013 pliz be nice to me. make 2013 like double 'wow' gitu, okay? huh? apakah? have a nice day to ollz of u.




Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie