Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

berakhir sudaa
Jan 6, 2013 | 1/06/2013 03:02:00 AM | 0 comments

berakhir sudaa? apakah?? kemusykilan melanda diri u ollz semua. betul? yeahh. berakhir sudaa episod cinta AZFI. haha. tu dia panahan cinta monyet. hikhokkk. kfine aku sengal. dulu blog ni sentiasa ada gambar AZFI. but now, all of our pictures have been removed. bakar? owhh tidak. cuma sudaa aku simpan dalam 1 album yang tak kan aku buka. 

starting hanya untuk menyedapkan hati yang sedang dilanda kesedihan, kepedihan, kekusutan dan segalanya la. sakit juga hati ni bila putus cinta eak? very heavy for me untuk lalui semua ini. huhh. mengeluh sebentar. rasanya macam susah nak accept tapi kena accept juga. setiap pertemuan ada perpisahan. setelah lima bulan terjalinnya hubungan kiteowang, akhirnya berpisah juga. but i must trust yang allah da tentukan segala-galanya untuk we ollz berdua. ya, memang pahit. sangat sangat pahit. bukan pahit je, perit, pedih, sedih dan semua yang seangkatan dengannya la yang aku rasa sekarang ni. macam azfar cakap "kalau betul awak jodoh saya, mana saya pergi pun tetap bersama"I hope you did't forget the words that you say, sayang. i really hoping with your words. saya sayang awak and i know u already love me too. bohong kalau aku cakap aku tak menangis. menangis tu bukan la menangis sampai hentak-hentak kaki macam budak kecik. hatoyaii. menangis aku ni menangis ala-ala owang matang gituu, hahah, senakk perot mak denga. short! 


gambar ni ada la gambar yang palingggg aku sayang. gambar ni kiteowang amek masa buka puasa dengan semua pengawas-pengawas form5. huhu. memang la tak ada apa-apa yang menarik kalau diperhatikan, tapi tak tahu la macam mana aku boleh sayang gila dengan gambar ni banding gambar-gambar yang lain.


haha. yang ni pula masa majlis berbuka puasa dan solat hajat untuk pelajar PMR dan SPM. ekceli baju kiteowang sama-sama pink. tapi sebab bawah lampu yang tak berapa nak menarik, so baju azfar nampak macam kaler peach kan? lampu tu la punya pasal. salahkan lampu yang tak berdosa tu. hahah


taraa, yang ni pula depan dewan SMK TSNI. gambar ni masa bulan 7 time school holiday. alaa yang cuti 2minggu tuuu. huhu. owang semua pergi bercuti tapi kiteowang kena pergi sekolah sebab nak sambut kedatangan pelajar dari jepun datang melawat sekolah kiteowang. siyest bowink gila layan dowang. heeee


alalala. gambar ni masa kiteowang ada jamuan pengawas dekat 11@century hotel. JB before SPM. melekat je kiteowang ni u ollz. hihih. azfar tu la yang gedik sangat. tak nak berenggang lettew. hahah. 


dan..... ini ada la gambar terakhir yang kiteowang dapat amek. masa ni kiteowang baru lepas amek paper ekonomi asas. yup, paper yang laaaast sekali tu. dua-dua muka macam minta kaki. kan kan kan. haha. 

ni la gambar yang kiteowang dapat amek sebagai kenangan sepanjang 5 bulan. setiap kali tengok gambar ni, air mata aku mesti meleleh. hati perempuan ni memang macam kapas eak? mudah tersentuh, mudah menangis, mudah terasa dan macam-macam la. hanya allah je yang maha mengetahui segala yang tersirat di hati aku.

p/s : saya akan simpan semua kata-kata dan janji-janji yang pernah kita luahkan dulu. sekarang, awak awak saya saya. saya akan anggap ni semua ujian allah untuk kita. mungkin allah nak uji kekuatan hati kita. apa-apa pun, awak tetap saya sayang. thanx for everything yang awak da buat untuk saya. thanx so much.




Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie