Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

hope will come
Jan 14, 2013 | 1/14/2013 11:02:00 PM | 0 comments


holaaa, wahh. very gorgeous, very sweet, very match, very suitable and whatever very. huhu. da macam new family pulak rasanya. haha. let me introduce to ollz of u. this is shah and farah. dan baby tu ekceli anak customer kiteowang. tangan aku ni gatal sangat gamaknya sampai kan time keje pun boleh 'culik' anak customer. nasib baek parents baby ni sporting. geramm menggila aku dengan baby ni. rasa macam nak gomol-gomol nak gigit-gigit je pipi dia tu. haha. gila kejam aku buat anak owang macam gitu. 

tengah-tengah syokk dok edit gambar ni, tetibe boleh pula aku bayangkan kalau dalam gambar ni aku dengan azfar. aloo cuweet *bak kata azfar. hikhok. kfine terlebih sudaa! suka tengok dua-dua gambar ni. nak kata funny pun ada jugak. gambar dowang berdua tu kiteowang amek masa 29 disember hari tu. sekarang 14 januari. nampak tak betapa cepatnya transformasi dowang berlaku. aik?? lain macam je, ngahah. haa otak jangan kuning pliz. hanya gurau semata. 

haiii, rasa macam tak sabar nak tengok gambar ni jadi kenyataan satu hari nanti. siyest. walaupun hati tak lari daripada rasa cemburu plus sedih, tapi kalau kawan-kawan aku gembira, insyaAllah hati aku akan sama rasa gembira. bagi aku, kebahagiaan kawan-kawan aku lagi penting daripada kebahagiaan aku. dowang mungkin tak boleh rasa apa yang aku rasa sekarang, tapi aku boleh rasa apa yang dowang rasa. hanya doa yang mampu aku bagi pada dowang semua. 


ada sesiapa nak buat majalah pa&ma?? kalau anda memerlukan gambar muka depan, tak payah susah-susah mencari. sila hubungi saya di laman FB. saya akan membantu anda mencari gambar muka depan untuk majalah pa&ma. hahaha. promote lettew






Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie