Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

dia sedar atau tak?
Jan 30, 2013 | 1/30/2013 01:48:00 PM | 0 comments

yihakk~  disebabkan semalam aku offday, aku hanya menghabiskan masa cuti aku dirumah je. sejak kerja ni, nak keluar pun da malas. siyest gila malas weyhh. nak pegi topup pun minta tolong adeq je, hehe. nampak tak betapa malasnya aku sekarang. jyeahh. 

semalam tengah syok-syok IM dengan aiman dan shah, tetiba dekat notification aku terpanpam muka si azfar sedang meng-like beberapa status aku. salah satunya seperti status aku dibawah ni. haa nampak tak nama dia dekat 'like' yang aku bold kan tu? sebok je la awak ni azfar. 





















































yang tu satu. status yang bawah ni pula dia bukan sekadar like tapi siap bagi komen lagi. da la tu,komennya mencarut pula. nak mention nama 'momok' bagai. eiii geram betul dengan dia ni. gila kejam ayat kau, azfar. hahah. sengaja la tu nak takutkan aku. da tak ada keja nak buat agaknya mamat sowang ni. tapi ..... adakah azfar faham makna kedua-dua status aku? dia sedar ke tak status aku yang dia komen ni adalah diri dia yang aku maksudkan? mungkin dia tak faham dan tak sedar. ya, dia tak faham dan mungkin dia sengaja tak nak faham. biar kan la dia. cukup bagi aku tengok dia gembira. 


















ya. setiap kali dia masuk dekat notification aku, hati aku terus berdebar-debar. kenapa boleh jadi macam tu? wahai hati. adakah kau masih sayang lagi pada azfar lebih dari seowang kawan? sedar tak kau sekarang hanya bertepuk sebelah tangan? wahai hati, tolongla jangan berkeadaan sebegini. lupakan dia. cuba anggap dia sebagai seowang kawan. pliz laa hati.

credit to azfar : hakikat sebenarnya aku belum bersedia sepenuhnya nak anggap kau kawan aku macam dulu before kita couple. aku minta maap. sejujurnya aku rasa janggal nak gunakan kau aku dengan kau. tapi apa aku boleh buat? aku hanya mampu diam dan pendamkan je apa yang aku rasa. owang lain tak kan faham pe yang aku rasa sekarang. I still love you more than a friend. i'm so sory. 


Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie