Every snap have story !


Hello!

Annyeong!
Welcome to my Castle , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my 'be talkative' . thank you

notes

hey guys, u already in my blog. I'm not a arrogant. i'm easy to approached. I do not like hostile. but if you'd like hostile, it's up to u. juz be a SYOK SENDIRI person becoz i will ignore u as my enemy. i will change my attitude if u not satiesfied wift me. juz INFORM directly to me. REMEMBER, nobody's perfect in the world. pliz respect me and i will respect u. thank you

talkative!


Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Aisyah Nurul
Header by:Nabila Medan
Re-Edit:sofia idrus

jimba's time
Feb 6, 2013 | 2/06/2013 02:37:00 AM | 0 comments

okfine, nak tahu semalam kan aku, farah, shah dengan azfar budak short tu keluar berjimba-jimba pergi jusco. huhu. gila have fun u ollz. siyest tak tipu weyhh. shah jalan dengan farah dekat belakang, then aku komperm-komperm la dengan si budak short tu kan. bezanya kiteowang tak berpimpin tangan macam dulu lagiiiii. hurmm. tapi tak peee. janji aku bahagia dapat jumpa dia, dapat tengok muka dia, dapat keluar sama-sama dengan dia. yihakkk~ HAHA

sungguh aku terasa perbezaan antara aku dengan azfar. first, dulu bila nak hang out dia mesti ambil aku dekat rumah. tapi semalam aku pergi sendiri je. owhh sedih sedih sedih. ngahaha. tak payah nak sedih sangat la cik peah oiii. opss! kfine something happened to me. gerrrr.

here we go, lepas we ollz berempat jumpa, we ollz  jalan punya jalan punya jalan sampai la we ollz berhenti dekat satu tempat ni >wayang<. woo, we ollz tengok wayang u ollz. tengok wayang, tengok wayang. hahah. kfine. aku jakonz sekejap. ekceli aku tak tahu pun nak tengok wayang. ingatkan cuma nak jalan-jalan, makan-makan je. aku pun on kan je la. heee. agak-agak dalam lebih kurang satu jam setengah we ollz dalam wayang tu. herrrr sejuk weyhh. lepas abez tengok wayang, aku ajak dowang makan, gila lapar kot perut aku. tak terkira berapa kali dia merengek. hahaha. kfine tipu. kebetulan masa tu shah cakap lagi 15 minit smart luch pizza hut abez. tak cakap banyak weyhh langsung 'JOM' je. huhu. sampai aje depan pintu pizza, hati aku tak abez-abez "aku nak beef spageti bolo". hahah. nampak tak betapa mengidamnya aku dekat spageti. 



hamboi~ khusyuknya dowang berdua ni makan sampai tak sedar si shah snap pic dowang. hahah. gerrrr. nampak ak aiskrim yang azfar makan tu? tu nama dia triple pleasure ok. bukan preasure. jangan salah sebut pula taw. tahu tak. sebelum nak dapatkan triple pleasure ni, aku minta tolong shah orderkan cookie sundae. lepas order, staff pizza uw cakap tak ada. kfine aku terima. lepastu minta pula choclate volcano. pun tak ada juga. masa tu aku dengan farah pandang each other. masing-masing tahan gelak. lastly aku cakap aku nak triple pleasure. nasib baik la benda tu ada. tak boleh tahan  si azfar punya selamber dia sound "kalau tak ada juga tutup je la kedai ni". hahahha. vapak ah. berdekak kot kiteowang lepas dengar azfar cakap macam tu. perghh. gila bengang weyhh. tak salah aku panggil azfar budak short.


wohoo~ banyak tak we ollz makan? banyak kan? hurmm. benda alah yang shah makan tu namanya lime peper chicken chop. wahh! pandai juga aku mention. hahah. 


aloo cuweet~ kfine sumpah aku jelez. masa dowang main suap-suap macam ni, aku sengaja pandang arah lain. tak nak la tengokk. sedih kot. hehe


peah <3 fara. gelang ni kiteowang buat waktu kiteowang tengah kerja. haha. pendek kata kiteowang berdua curi tulang la senang cite. huhu. cakap dengan manager nak pergi toilet, haaa toilet la sangatkan. 


tengok! ni semua kerja si azfar. owang pakai gelang pun nak di ambilnya. tak boleh tengok owang senang langsung. hishh azfar ni. aku pukul kau kang baru tau.

lepas je abez makan, aku gurau dengan farah "tak nak minta bil ke?" lepastu dua-dua ketawa. then dia cakap "selalu customer buat kita. hari ni kita pula buat". tak lama lepas tu, si azfar angkat tangan. dia cakap dengan staff pizza tu "minta bil". yaAllah kenapa la aku boleh bawa budak sowang ni?? eiii tak abez-abez buat owang malu je si azfar ni. lepas check senarai list makanan kiteowang, totally semuanya RM72.85. woo dahsyat weyh kiteowang makan. tak percaya kan? tak percaya kan? mehh sini aku kasi bukti.


taraaa~ haaa da percaya belum? terkejuts tak? tak payah nak terkejuts sangatla kan. hoho. nak tengok apa yang kiteowang makan??


haha. ni diaaa. boleh baca tak?? haa tak boleh?? alooo shian~ meh sini kita baca kan untuk awak.
ok yang atas sekali tu azfar punya. dia makan hawaian chicken, hot milo dengan sup. yang kedua tu pula aku punya. bolo beef spageti, ice lemon tea dengan friscut fries. sedap sedap sedap. yang ketiga tu farah punya. dia pun makan spageti juga tapi dia tak makan beef. dia makan chicken jaaa. shiann~ haha. and lastttt sekali tu shah punya. shah punya agak standard sikit banding we ollz bertiga. lime paper chicken chop, mountain dew dengan sup. perghh. gila pedas weyhh chicken chop dia. nasib baik ada si azfar. dia yang tolong abezkan makanan shah dengan farah. haha. shiann kau. makin gemok la jawabnya budak short ni. haha. tak boleh blah bila azfar merungut kenapa air dia sowang je panas, kiteowang punye sejuk. azfar, awak tu kan batuk-batuk. tak bagus for your kesihatan ok?


*sendawa . alhamdulillah kenyangnya perut kita, ngahaha. bila perut kenyang, hati pun senang. nak jalan-jalan pun tenang je. kan kan kan? suka tengok gambar ni. suka sangat sangat. kfine gedix. gambar ni atas permintaan farah. nak tak nak aku layankan je la budak sowang ni.


patotnya kan gambar ni cuma untuk aku dengan farah je taw tapi budak short sowang tu sebok je. owang ambil gambar pun dia nak juga. eiii geram betul dengan azfar.


opsss. eh jangan tengok jangan tengokkk. malu la kita. hahah. azfar ni bengong ah pergi pejam mata, hishhh aku cocok mata kau kang. hishh. ekceli kan time ni azfar da nak gerak pergi tempat kerja taw. masa dekat escalator lepas farah salam dia, tangan aku masa tu pun da angkat sikit nak salam dia. tapi tak boleh wooo. dia cuma cakap bye awak sambil lambai tangan je dekat aku. masa ni entah kenapa tetiba aku cakap dengan farah and shah aku nak ambil gambar dengan azfar. heee. farah dengan shah bukan main suka lagi. tak cakap banyak terus cari port. hahah. kowang berdua memang best sangat weyhh. 


and this is the last our picture. thanx so much kowang becoz make me happy with budak short yang double annoying ni. huhh. even aku banyak gaduh dengan budak short ni, tapi dia pandai buat aku ketawa. thanx for everything azfar. wink wink~

ok la, setakat ni je mampu aku bagi kowang semua tengok. da tak larat weyh nak buka mata. haha. bengkak plus lebam da mata aku ni tahu tak. kfine borak. 

yaAllah, jika dia benar untukku. dekatkan la hatinya dengan hatiku. jika dia bukan mulikku, damaikan la hatiku dengan ketentuanmu.








Older Post | Newer Post
Contact
Facebook TWITTER INSTAGRAM Purple Bow Tie